Tα παραπάνω καθιστούν κάθε όχημα / μηχάνημα διαφορετικό και ταυτόχρονα μοναδικό.
Τα οφέλη από την χρήση της υπηρεσίας Engine Carbon Clean είναι άμεσα ορατά και εντυπωσιακά, προσφέροντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα σε σχέση με τα επιμέρους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε οχήματος / μηχανήματος.
– σε οχήματα με μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων ή μηχανήματα με πολλές ώρες λειτουργίας
– σε οχήματα που πολύ σπάνια κινούνται εκτός πόλης ή δεν οδηγούνται «δυναμικά» από τους ιδιοκτήτες τους, καθώς σπάνια ζεσταίνονται
– σε ταξί, φορτηγά, λεωφορεία και άλλα επαγγελματικά οχήματα που βρίσκονται σε ρελαντί πολλές ώρες την ημέρα και κάνουν πολλές στάσεις – εκκινήσεις
– καπνούς από την εξάτμιση
– μειωμένη απόκριση του γκαζιού
– αυξημένες εκπομπές ρύπων
– μεγάλη κατανάλωση καυσίμου
– προβλήματα στο φίλτρο DPF, βαλβίδα EGR, τούρμπο κ.λπ.
Ο καθαρισμός των συσσωρεύσεων άνθρακα καταπολεμά και αντιστρέφει τα παραπάνω προβλήματα. Η επικάθιση άνθρακα στον κινητήρα είναι μια σωρευτική διαδικασία που παρατηρείται κατά την πάροδο του χρόνου. Τα οφέλη της υπηρεσίας σε ένα νέο αυτοκίνητο (με καθαρό εργοστασιακό κινητήρα) δεν είναι εμφανή. Τα οφέλη όμως σε ένα παλιό ή κακοσυντηρημένο κινητήρα είναι εντυπωσιακά. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο καθαρισμός Engine Carbon Clean δεν προσθέτει ή βελτιώνει τον κινητήρα όπως συμβαίνει σε μια τροποποίηση (πχ. αύξηση ιπποδύναμης), ο καθαρισμός σας δίνει πίσω ότι έχετε χάσει από την πάροδο του χρόνου.
Διεξάγουμε έναν γενικό έλεγχο της κατάστασης του κινητήρα μετά την εκκίνηση του πιέζοντας διαδοχικά το γκάζι αυξομειώνοντας τις στροφές για μερικές φορές. Στη συνέχεια κρατούμε τις στροφές ψηλά για περίπου 20 δευτερόλεπτα.
Αυτό μας επιτρέπει να αντιληφθούμε με την ακοή τα επίπεδα άνθρακα στον κινητήρα, να αισθανθούμε την απόκριση του γκαζιού και οποιοδήποτε τρέμουλο κατά το ρελαντί ή κατά την αύξηση στροφών.
Κατόπιν, ζητάμε από τον ιδιοκτήτη να υπογράψει το συμπληρωμένο φύλλο εργασίας, πριν από την έναρξη της εργασίας καθαρισμού.
Στη συνέχεια, απενεργοποιούμε τον κινητήρα και τοποθετούμε έναν εύκαμπτο σωλήνα από το σύστημα Engine Carbon Clean στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα. Το αέριο υδρογόνο και οξυγόνο τροφοδοτείται στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα μέσω του εύκαμπτου σωλήνα, ο οποίος τοποθετείται – μετά το φίλτρο αέρα και μετά τον αισθητήρα ροής αέρα (MAF-Mass Flow Sensor) εάν υπάρχει.
Η εισαγωγή αέρα σφραγίζεται γύρω από τον εύκαμπτο σωλήνα με την χρήση μονωτικής ταινίας για τη δημιουργία μιας προσωρινής μόνωσης, καθώς προσαρμόζεται εύκολα σε όλα τα οχήματα. Στη συνέχεια, εκκινούμε τον κινητήρα και πιέζουμε διαδοχικά το γκάζι αυξομειώνοντας τις στροφές για μερικές φορές και ελέγχουμε ότι η προσωρινή μόνωση είναι σφικτή γύρω από τον εύκαμπτο σωλήνα.
Ενεργοποιούμε τη μονάδα και αφήνουμε τον κινητήρα στο ρελαντί για περίπου 45 λεπτά για οχήματα / μηχανήματα (15 λεπτά για μοτοσυκλέτες). Κάθε 10 λεπτά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα επαναλάβουμε το μαρσάρισμα αυξομειώνοντας τις στροφές για μερικές φορές, μέχρι ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός να ολοκληρώσει την εργασία.
Ο τεχνικός κατόπιν αποσυνδέει τον εύκαμπτο σωλήνα από την εισαγωγή αέρα του κινητήρα και την επαναφέρει στην αρχική της κατάσταση.
Η διαδικασία είναι η ίδια σε όλους τους κινητήρες, εκτός αν υπάρχει περιοριστής στροφών στο ρελαντί. Εάν δεν είναι δυνατή η παράκαμψη του περιοριστή στροφών και οι στροφές είναι χαμηλές, τότε ο κινητήρας μπορεί να μην είναι αρκετά ζεστός για να ολοκληρωθεί σωστά ο καθαρισμός. Σε τέτοια περίπτωση, ο τεχνικός μπορεί κατά την κρίση του να επιλέξει να διαχωρίσει τον καθαρισμό σε δύο μέρη, προτρέποντας τον ιδιοκτήτη να βγάλει το αυτοκίνητο για μια μικρή «δυναμική» βόλτα, πριν την έναρξη του δεύτερου μέρους του καθαρισμού.
Εάν ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης προσπαθεί να καθαρίσει την βαλβίδα EGR, να ξεμπλοκάρει το φίλτρο DPF ή να ξεκολλήσει ένα τούρμπο, τότε μπορεί να επιλέξει η διαδικασία να διαρκέσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Η βαλβίδα EGR είναι ένας τρόπος μείωσης των ρύπων μέσω της ανακυκλοφορίας καυσαερίων και υπάρχει σχεδόν σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Συχνά λόγω των αναθυμιάσεων που δημιουργούνται από την καύση, ποσότητα λαδιού σε αέρια μορφή περνά στην βαλβίδα EGR, όπου λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας συσσωρεύεται και υγροποιείται το λάδι του κινητήρα, δημιουργώντας μία λασπώδη μάζα. Η λασπώδης μάζα οπτικά είναι μαύρη σαν τον άνθρακα, εμπεριέχει στοιχεία άνθρακα, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για λάδι το οποίο καθαρίζεται μόνο χειροκίνητα.
Η μονάδα Engine Carbon Clean απομακρύνει τις συσσωρεύσεις άνθρακα χρησιμοποιώντας μόνο νερό βρύσης για την παραγωγή καθαρού υδρογόνου και καθαρού οξυγόνου.
Επιταγές δεν γίνονται αποδεκτές, εκτός εάν αποτελεί μέρος σύμβασης με εταιρεία ή οργανισμό.