fbpx
info@enginecarbonclean.gr
Choose Your Country UK
Engine Carbon Clean Navigation
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
    • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΟΦΕΛΗ
    • ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
    • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΛΟΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΚΤΥΟ
  • ΤΙΜΕΣ
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
    • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΟΦΕΛΗ
    • ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
    • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΛΟΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
  • ΔΙΚΤΥΟ
  • ΤΙΜΕΣ
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Ποιο είναι το αποτέλεσμα της υπηρεσίας Engine Carbon Clean;
Το αποτέλεσμα της υπηρεσίας Engine Carbon Clean εξαρτάται από το πόσο εκτενής είναι η συσσώρευση άνθρακα, τον τρόπο οδήγησης, την ποιότητα του καυσίμου που χρησιμοποιείται, τον αριθμό χιλιομέτρων ή ωρών λειτουργίας και την παλαιότητα του οχήματος / μηχανήματος. Επίσης κάθε όχημα / μηχάνημα έχει διαφορετικούς συνδυασμούς συσσώρευσης (άνθρακας / λάδι / λίπος) σε διαφορετικά μέρη και έκταση, με διαφορετικές μηχανικές ή /και ηλεκτρικές δυσλειτουργίες.

Tα παραπάνω καθιστούν κάθε όχημα / μηχάνημα διαφορετικό και ταυτόχρονα μοναδικό.

Τα οφέλη από την χρήση της υπηρεσίας Engine Carbon Clean είναι άμεσα ορατά και εντυπωσιακά, προσφέροντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα σε σχέση με τα επιμέρους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε οχήματος / μηχανήματος.

Η συσσώρευση άνθρακα πού είναι πιο συνηθισμένη;
– σε κινητήρες πετρελαίου (ντίζελ)
– σε οχήματα με μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων ή μηχανήματα με πολλές ώρες λειτουργίας
– σε οχήματα που πολύ σπάνια κινούνται εκτός πόλης ή δεν οδηγούνται «δυναμικά» από τους ιδιοκτήτες τους, καθώς σπάνια ζεσταίνονται
– σε ταξί, φορτηγά, λεωφορεία και άλλα επαγγελματικά οχήματα που βρίσκονται σε ρελαντί πολλές ώρες την ημέρα και κάνουν πολλές στάσεις – εκκινήσεις
Τί μπορεί να προκαλέσει η συσσώρευση άνθρακα;
– θόρυβος κινητήρα και ασταθές ρελαντί
– καπνούς από την εξάτμιση
– μειωμένη απόκριση του γκαζιού
– αυξημένες εκπομπές ρύπων
– μεγάλη κατανάλωση καυσίμου
– προβλήματα στο φίλτρο DPF, βαλβίδα EGR, τούρμπο κ.λπ.

Ο καθαρισμός των συσσωρεύσεων άνθρακα καταπολεμά και αντιστρέφει τα παραπάνω προβλήματα. Η επικάθιση άνθρακα στον κινητήρα είναι μια σωρευτική διαδικασία που παρατηρείται κατά την πάροδο του χρόνου. Τα οφέλη της υπηρεσίας σε ένα νέο αυτοκίνητο (με καθαρό εργοστασιακό κινητήρα) δεν είναι εμφανή. Τα οφέλη όμως σε ένα παλιό ή κακοσυντηρημένο κινητήρα είναι εντυπωσιακά. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο καθαρισμός Engine Carbon Clean δεν προσθέτει ή βελτιώνει τον κινητήρα όπως συμβαίνει σε μια τροποποίηση (πχ. αύξηση ιπποδύναμης), ο καθαρισμός σας δίνει πίσω ότι έχετε χάσει από την πάροδο του χρόνου.

Τί χρειάζεστε για να πραγματοποιήσετε τον καθαρισμό;
Για να γίνει ο καθαρισμός, χρειαζόμαστε τον κινητήρα ήδη ζεστό (ιδανικά μετά από κίνηση) και επίσης αρκετό χώρο για να τοποθετήσουμε το όχημά μας (αφορά τα κινητά σημεία παροχής της υπηρεσίας) αρκετά κοντά στο όχημά σας, ώστε να συνδέσουμε έναν εύκαμπτο σωλήνα από την μονάδα Engine Carbon Clean στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα. Το σύστημα Engine Carbon Clean είναι ηλεκτρικά τροφοδοτούμενο και έτσι απαιτείται πρόσβαση σε παροχή ρεύματος 240V. Οι συνεργάτες μας με κινητά συστήματα Engine Carbon Clean χρησιμοποιούν φορητή ηλεκτρογεννήτρια για την παροχή ρεύματος.
Ποια είναι η διαδικασία;
Αρχικά ελέγχουμε τον κινητήρα σας για τυχόν προφανείς θορύβους ή άλλα σημάδια που δεν επιτρέπουν να προχωρήσουμε στον καθαρισμό, π.χ. διαρροή λαδιού / ψυκτικού υγρού, θορυβώδες τούρμπο (μηχανικό πρόβλημα) ή θορυβώδες κινητήρας (μηχανικό πρόβλημα), αναμμένα λαμπάκια διαχείρισης κινητήρα, κωδικούς σφαλμάτων ή οποιονδήποτε άλλων ζητημάτων και γίνεται η καταγραφή τους στο φύλλο εργασίας.
Διεξάγουμε έναν γενικό έλεγχο της κατάστασης του κινητήρα μετά την εκκίνηση του πιέζοντας διαδοχικά το γκάζι αυξομειώνοντας τις στροφές για μερικές φορές. Στη συνέχεια κρατούμε τις στροφές ψηλά για περίπου 20 δευτερόλεπτα.
Αυτό μας επιτρέπει να αντιληφθούμε με την ακοή τα επίπεδα άνθρακα στον κινητήρα, να αισθανθούμε την απόκριση του γκαζιού και οποιοδήποτε τρέμουλο κατά το ρελαντί ή κατά την αύξηση στροφών.
Κατόπιν, ζητάμε από τον ιδιοκτήτη να υπογράψει το συμπληρωμένο φύλλο εργασίας, πριν από την έναρξη της εργασίας καθαρισμού.
Στη συνέχεια, απενεργοποιούμε τον κινητήρα και τοποθετούμε έναν εύκαμπτο σωλήνα από το σύστημα Engine Carbon Clean στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα. Το αέριο υδρογόνο και οξυγόνο τροφοδοτείται στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα μέσω του εύκαμπτου σωλήνα, ο οποίος τοποθετείται – μετά το φίλτρο αέρα και μετά τον αισθητήρα ροής αέρα (MAF-Mass Flow Sensor) εάν υπάρχει.
Η εισαγωγή αέρα σφραγίζεται γύρω από τον εύκαμπτο σωλήνα με την χρήση μονωτικής ταινίας για τη δημιουργία μιας προσωρινής μόνωσης, καθώς προσαρμόζεται εύκολα σε όλα τα οχήματα. Στη συνέχεια, εκκινούμε τον κινητήρα και πιέζουμε διαδοχικά το γκάζι αυξομειώνοντας τις στροφές για μερικές φορές και ελέγχουμε ότι η προσωρινή μόνωση είναι σφικτή γύρω από τον εύκαμπτο σωλήνα.
Ενεργοποιούμε τη μονάδα και αφήνουμε τον κινητήρα στο ρελαντί για περίπου 45 λεπτά για οχήματα / μηχανήματα (15 λεπτά για μοτοσυκλέτες). Κάθε 10 λεπτά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα επαναλάβουμε το μαρσάρισμα αυξομειώνοντας τις στροφές για μερικές φορές, μέχρι ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός να ολοκληρώσει την εργασία.
Ο τεχνικός κατόπιν αποσυνδέει τον εύκαμπτο σωλήνα από την εισαγωγή αέρα του κινητήρα και την επαναφέρει στην αρχική της κατάσταση.
Η διαδικασία είναι η ίδια σε όλους τους κινητήρες, εκτός αν υπάρχει περιοριστής στροφών στο ρελαντί. Εάν δεν είναι δυνατή η παράκαμψη του περιοριστή στροφών και οι στροφές είναι χαμηλές, τότε ο κινητήρας μπορεί να μην είναι αρκετά ζεστός για να ολοκληρωθεί σωστά ο καθαρισμός. Σε τέτοια περίπτωση, ο τεχνικός μπορεί κατά την κρίση του να επιλέξει να διαχωρίσει τον καθαρισμό σε δύο μέρη, προτρέποντας τον ιδιοκτήτη να βγάλει το αυτοκίνητο για μια μικρή «δυναμική» βόλτα, πριν την έναρξη του δεύτερου μέρους του καθαρισμού.
Τί πραγματικά κάνει; (Πώς λειτουργεί;)
Το αέριο υδρογόνο και οξυγόνο εισέρχεται στο αυτοκίνητο μέσω της εισαγωγής αέρα. Το υδρογόνο και το οξυγόνο καίγονται σε πολύ υψηλότερη θερμοκρασία και πολύ ταχύτερα από το καύσιμο. Αυτή η θερμότητα που παράγεται με την περίσσεια οξυγόνου στη συνέχεια αντιδρά με τον συσσωρευμένο άνθρακα και τα αέρια που παράγονται εξέρχονται από το αυτοκίνητο μέσω της εξάτμισης, καθαρίζοντας ταυτόχρονα τον κινητήρα και τα άλλα εξαρτήματα στην έξοδο, δηλ. τον καταλύτη στα βενζινοκίνητα (CAT) και το φίλτρο DPF (Diesel Particle Filter) στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Η βαλβίδα EGR (Exhaust Gas Re-circulation) επίσης θα καθαριστεί, αν και μπορεί μέρος των υπολειμμάτων λαδιού από αναθυμιάσεις που συγκεντρώνεται στις σωληνώσεις να παραμείνει.
Πόση ώρα απαιτείται;
Το ελάχιστο διάστημα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι 15 λεπτά για μοτοσυκλέτες και 45 λεπτά για οχήματα / μηχανήματα, συν το χρόνο σύνδεσης και αποσύνδεσης. Η σύνδεση / αποσύνδεση μπορεί να είναι απλή και διαρκέσει μόνο 2 λεπτά ή μπορεί να είναι πολύπλοκη και να διαρκέσει πολύ περισσότερο, ανάλογα με τη διάταξη και την πολυπλοκότητα του συστήματος εισαγωγής, π.χ. στο Audi C5 RS6, σε μερικά BMW και σε Mercedes, σε μερικά ιαπωνικά οχήματα, σε μοτοσικλέτες κ.α.
Εάν ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης προσπαθεί να καθαρίσει την βαλβίδα EGR, να ξεμπλοκάρει το φίλτρο DPF ή να ξεκολλήσει ένα τούρμπο, τότε μπορεί να επιλέξει η διαδικασία να διαρκέσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Πόσο συχνά πρέπει να κάνω καθαρισμό από συσσωρεύσεις άνθρακα;
Εξαρτάται από εσάς και το πώς θέλετε να συντηρήσετε το όχημα / μηχάνημά σας. Μπορείτε να το αφήσετε μέχρι να σας ειδοποιήσει από μόνο του ότι χρειάζεται καθαρισμό (ασταθές ρελαντί, θόρυβο στον κινητήρα, μουδιασμένη απόκριση του γκαζιού) ή έως ότου παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα ή να εντάξετε τον καθαρισμό στο ετήσιο πρόγραμμα συντήρησης. Ενισχύοντας την πρόληψη πιθανών προβλημάτων και επιτυγχάνοντας παράλληλα να έχετε τον κινητήρα σας σε καλή κατάσταση.
Είναι μόνο για πετρελαιοκινητήρες;
Η διαδικασία καθαρισμού είναι κατάλληλη για βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες, κινητήρες υγραερίου (LPG) και κινητήρες πλοίων που κινούνται με καύσιμα ναυσιπλοΐας (bunker fuel).
Λειτουργεί και σε φορτηγά;
Η διαδικασία καθαρισμού είναι κατάλληλη για βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες, κινητήρες υγραερίου (LPG), ανεξαρτήτως κατηγορίας, π.χ. επιβατηγά οχήματα, μοτοσυκλέτες, φορτηγά, λεωφορεία, γεωργικά μηχανήματα, μηχανήματα έργου και ηλεκτρογεννήτριες κλπ.
Το ετήσιο σέρβις εκκρεμεί να γίνει, πρέπει να κάνω καθαρισμό πριν ή μετά το σέρβις;
Κανονικά πρέπει να κάνατε καθαρισμό πριν από το σέρβις, καθώς συνιστάται να αλλάξετε και λάδια μετά από αυτό. Η μόνη περίπτωση κατά την οποία θα συνιστούσαμε να κάνετε καθαρισμό μετά το σέρβις είναι εάν υπάρχουν ήδη προβλήματα τα οποία χρειάζονται επισκευή, π.χ. διαρροή λαδιού, διαρροή ψυκτικού, κλπ.
Θα κάνω αναβάθμιση λογισμικού (remap) του εγκεφάλου, πρέπει να κάνω καθαρισμό πριν ή μετά;
Κάνετε καθαρισμό πριν την αναβάθμιση καθώς η αναβάθμιση θα γίνει σε καθαρό αυτοκίνητο (ιδιαίτερα εάν η αναβάθμιση είναι εξειδικευμένη).
Έχει η διαδικασία καθαρισμού Engine Carbon Clean διαφορετικά αποτελέσματα από το να μαρσάρω σταθερά το όχημά μου ή να τα το οδηγήσω δυναμικά για παρατεταμένη χρονική περίοδο (γνωστό ως Ιταλικό Tune-Up);
Για να αφαιρέσετε τον άνθρακα χρειάζεστε τρία συστατικά – θερμότητα, υδρογόνο και οξυγόνο. Η ιταλική μέθοδος βοηθά στην αύξηση των θερμοκρασιών, αλλά όχι αρκετά για να είναι αποτελεσματική και επίσης δεν εισάγει στον κινητήρα επιπλέον οξυγόνο ή υδρογόνο για να επιτευχθεί ο καθαρισμός.
Ποιες χημικές ουσίες χρησιμοποιείτε για τον καθαρισμό;
Δεν χρησιμοποιούμε χημικές ουσίες. Χρησιμοποιούμε μόνο τα αέρια υδρογόνου και οξυγόνου όπως παράγονται από την μονάδα Engine Carbon Clean και τη θερμότητα από τη διαδικασία καύσης.
Καθαρίζετε τον κινητήρα με ατμό;
Όχι. Το υδρογόνο δεν ανασυστάται σε νερό.
Γιατί δεν καίγεται όλο το αέριο στον κύλινδρο;
Δεν καταναλώνεται όλο το αέριο στο θάλαμο καύσης. Ένα μίγμα 66% υδρογόνου που αναφλέγεται με 33% οξυγόνο, σε εργαστηριακές συνθήκες θα μπορούσε πράγματι να παράγει μόνο νερό ως καύσιμο, αλλά η στοιχειομετρική αναλογία θα πρέπει να είναι τέλεια για να συμβεί αυτό. Οποιαδήποτε αλλαγή στην αναλογία αερίων θα αφήσει είτε υδρογόνο είτε οξυγόνο που δεν αντέδρασε. Ως εκ τούτου με διαφορετική αναλογία αερίου, συν την αλληλεπίδραση με τη διαδικασία καύσης βενζίνης / ντίζελ σημαίνει ότι δεν καταναλώνεται πλήρως το μίγμα των αερίων στον θάλαμο καύσης.
Με τί ρυθμό αντλείτε τα αέρια;
Δεν τα αντλούμε, αλλά επιτρέπουμε στο φυσικό κενό της εισαγωγής αέρα του κινητήρα να αντλεί την απαιτούμενη ποσότητα αερίων που απαιτείται για το μέγεθος του κινητήρα.
Λειτουργεί με αυτοκίνητα άμεσης έγχυσης (Injection);
Ναι, λειτουργεί.
Καθαρίζει την πολλαπλή εισαγωγής σε αυτοκίνητα με injection (άμεσης έγχυσης);
Καθαρίζει τις θύρες αέρα της πολλαπλής, αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την ποσότητα άνθρακα που υπήρχε πριν τον καθαρισμό. Η διαδικασία καθαρισμού έχει αποτέλεσμα σε κάποιο βαθμό, μπορεί όμως να μείνει κάποιο υπόλοιπο άνθρακα ανάλογα με το επίπεδο συσσώρευσης. Συνήθως σε ένα αυτοκίνητο άμεσης έγχυσης, ειδικά ένα VW / Audi FSI κινητήρα, ο μηχανικός μπορεί να επιλέξει να διαχωρίσει τον καθαρισμό σε δύο μέρη, προτρέποντας τον ιδιοκτήτη να βγάλει το αυτοκίνητο για μια μικρή «δυναμική» βόλτα, πριν την έναρξη του δεύτερου μέρους του καθαρισμού ώστε να αφαιρέσει όσο το δυνατόν περισσότερο άνθρακα.
Καθαρίζετε το κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου;
Όχι, αλλά συνιστούμε στους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν καύσιμα υψηλής ποιότητας.
Η Υπηρεσία Engine Carbon Clean, επηρεάζει το λιπαντικό του κινητήρα;
Η διαδικασία καθαρισμού του άνθρακα προσφέρει σημαντικά οφέλη στην ζωή του λιπαντικού και στην λειτουργία του κινητήρα καθώς λιγότερος άνθρακας ρυπαίνει το λιπαντικό με αποτέλεσμα να βελτιώνεται το ιξώδες του κάτι που μπορεί να επεκτείνει την διάρκεια ζωής του λιπαντικού μέχρι και 6 μήνες.
Το τούρμπο μου κολλάει, ο καθαρισμός θα το διορθώσει;
Έχουμε μεγάλη επιτυχία στον καθαρισμό των στροβίλων, αρκεί το πρόβλημα να οφείλεται στην συσσώρευση άνθρακα. Αν το πρόβλημα είναι μηχανικό, τότε ο καθαρισμός δεν θα το διορθώσει. Μάλιστα, σε ένα προβληματικό τούρμπο, όπου το μόνο πράγμα που το συγκρατεί είναι η συσσώρευση άνθρακα, ο καθαρισμός του θα το οδηγήσει σε πλήρη αστοχία.
Ο κινητήρας είναι θορυβώδης και τρέμει, ο καθαρισμός θα το διορθώσει;
Το σύστημα θα καθαρίσει τον κινητήρα αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αν ο κινητήρας έχει ήδη διαλυθεί στο εσωτερικό του, τότε ο καθαρισμός μπορεί να επιταχύνει την διαδικασία αστοχίας του, καθώς η συσσώρευση άνθρακα μπορεί να δρα σαν κόλλα κρατώντας όλα τα στοιχεία του κινητήρα μαζί.
Η βαλβίδα EGR, θα καθαριστεί;
Το σύστημα θα καθαρίσει συσσωρεύσεις και επικαθίσεις άνθρακα από την βαλβίδα EGR (Exhaust Gas Re-circulation).
Η βαλβίδα EGR είναι ένας τρόπος μείωσης των ρύπων μέσω της ανακυκλοφορίας καυσαερίων και υπάρχει σχεδόν σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Συχνά λόγω των αναθυμιάσεων που δημιουργούνται από την καύση, ποσότητα λαδιού σε αέρια μορφή περνά στην βαλβίδα EGR, όπου λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας συσσωρεύεται και υγροποιείται το λάδι του κινητήρα, δημιουργώντας μία λασπώδη μάζα. Η λασπώδης μάζα οπτικά είναι μαύρη σαν τον άνθρακα, εμπεριέχει στοιχεία άνθρακα, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για λάδι το οποίο καθαρίζεται μόνο χειροκίνητα.
Το φίλτρο DPF είναι μπλοκαρισμένο, ο καθαρισμός θα το διορθώσει;
Έχουμε μεγάλη επιτυχία στον καθαρισμό των φίλτρων DPF (Diesel Particle Filters), αν και μπορεί να χρειαστεί πρόσθετος χρόνος ανάλογα με το πόσο είναι βουλόμενο. Εάν όμως το φίλτρο DPF είναι τόσο μπλοκαρισμένο που δεν επιτρέπει την ροή αερίων, τότε η διαδικασία καθαρισμού μπορεί να μην είναι σε θέση να το ξεμπλοκάρει.
Έχω αποκλείσει την βαλβίδα EGR και / ή έχω αφαιρέσει το φίλτρο DPF. Ο καθαρισμός θα λειτουργήσει;
Η διαδικασία επιφέρει θετικά οφέλη όσο επιτρέπεται η ροή αερίου (υδρογόνο και οξυγόνο) στα μέρη του κινητήρα. Αν η βαλβίδα EGR ή το φίλτρο DPF έχουν απομονωθεί, τότε δεν θα είναι σε θέση να τα καθαρίσει. Σε αντίθεση με όποιο άλλο μηχανικό μέρος έρχεται σε επαφή με το αέριο.
Οι συσσωρεύσεις άνθρακα που απομακρύνονται, επικάθονται στον καταλύτη;
Κατά την διαδικασία εφαρμογής της υπηρεσίας Engine Carbon Clean, οι συσσωρεύσεις άνθρακα που είναι σε στερεά μορφή αεριοποιούνται και αποβάλλονται από την εξάτμιση αφαιρώντας ταυτόχρονα και τυχόν κατάλοιπα άνθρακα που προϋπήρχαν στον καταλύτη.
Το υδρογόνο και το οξυγόνο δεν κάνουν νερό στον κινητήρα μου;
Όχι. Το υδρογόνο δεν ανασύσταται σε νερό.
Πόσο υδρογόνο χρησιμοποιεί η διαδικασία;
Ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα περίπου 60 με 105 λίτρα. Η μονάδα Engine Carbon Clean υπολογίζει με ηλεκτρονικό τρόπο την απαιτούμενη ποσότητα και παράγει επαρκές αέριο (υδρογόνο και οξυγόνο) για να είναι αποτελεσματική η διαδικασία καθαρισμού.
Υπάρχουν κίνδυνοι;
Πρόκειται για μια διαδικασία απομάκρυνσης της συσσώρευσης άνθρακα. Εκτός των περιπτώσεων που αναφέρουμε παραπάνω, εάν το όχημά σας έχει κάποιο προϋπάρχον μηχανικό πρόβλημα ή σφάλμα το οποίο καμουφλάρεται από τη συσσώρευση άνθρακα, τότε ίσως ο άνθρακας να είναι το μόνο πράγμα που κρατά σε λειτουργία το όχημά σας (π.χ. ένας ελαττωματικός καταλυτικός μετατροπέας). Σε αυτή την περίπτωση η αφαίρεση του άνθρακα θα φέρει το πρόβλημα στην επιφάνεια.
Μπορεί το υδρογόνο να βλάψει τον κινητήρα;
Το υδρογόνο (χωρίς άλλα χημικά πρόσθετα) είναι ένα μη διαβρωτικό αέριο, επομένως δεν είναι επιβλαβές για κανένα στοιχείο του κινητήρα.
Η μονάδα Engine Carbon Clean απομακρύνει τις συσσωρεύσεις άνθρακα χρησιμοποιώντας μόνο νερό βρύσης για την παραγωγή καθαρού υδρογόνου και καθαρού οξυγόνου.
Τρόποι πληρωμής & Τιμές
Οι συνεργάτες μας δέχονται τρόπους πληρωμής που περιλαμβάνουν μετρητά ή πιστωτική κάρτα με ταυτόχρονη έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου.
Επιταγές δεν γίνονται αποδεκτές, εκτός εάν αποτελεί μέρος σύμβασης με εταιρεία ή οργανισμό.

Δείτε τις τιμές μας

© 2021 Cenity International Limited All Right Reserved
Engine Carbon Clean is a trading name of Engine Carbon Clean Limited | Γενικοί Όροι Χρήσης | Προστασία Προσωπικών Δεδομένων